Jak pracujemy?
W codziennej pracy z dziećmi wykorzystujemy sprawdzone metody wspierające ich rozwój, sięgając również po innowacyjne koncepcje z pedagogiki
Naszym celem jest pobudzanie dzieci do twórczego działania i zdobywania wiedzy poprzez zabawę i aktywność.
Metoda odimienna
Ireny Majchrzak
Nauka czytania rozpoczyna się od imienia dziecka. W formie zabawy dzieci poznają litery, sylaby i słowa. Metoda sprzyja naturalnemu, bezstresowemu rozwojowi umiejętności językowych i minimalizuje ryzyko dysleksji.
Metoda Dobrego Startu
Marty Bogdanowicz
Wspiera rozwój koncentracji, pamięci i mowy. Ćwiczenia wzmacniają koordynację ręka–oko, uczą prawidłowego chwytu narzędzi pisarskich i rozwijają słuch. Dziecko buduje wiarę we własne siły i odkrywa swoje zdolności.
Zabawa w czytanie
Glenn Doman
Globalna nauka czytania od najmłodszych lat. Im wcześniej zaczynamy, tym efektywniejsze i bardziej naturalne staje się przyswajanie języka. Wiedza zdobyta do 6. roku życia procentuje przez całe życie.
Dziecięca matematyka
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska Ewa Zielińska
Metoda oparta na doświadczeniach i działaniu dziecka. Pomaga budować pojęcia matematyczne, rozwija odporność emocjonalną i wzmacnia poczucie własnej wartości.
Ekspresja ruchowa
Carla Orffa
Metoda łączy muzykę, ruch i słowo. Opiera się na tradycyjnych formach aktywności: tańcach, zabawach, legendach.
Zachęca dzieci do swobodnej ekspresji i kreatywności.
Gimnastyka rytmiczna
A. i M. Kniessów
Bazuje na naturalnym, rytmicznym ruchu z wykorzystaniem prostych przyborów (szarfy, grzechotki, bębenki).
Uczy rytmu, koordynacji i swobody ruchowej.
Ekspresja twórcza
Rudolf von Laban
Ruch łączy się tu z muzyką i rytmem. Zajęcia mają formę opowieści ruchowych, dramy czy improwizacji. Dzieci ćwiczą to, co chcą – w swoim tempie i zgodnie z możliwościami.
Ruch Rozwijający
Weronika Sherborne
Opiera się na komunikacji przez ruch i dotyk. Buduje zaufanie do siebie i innych, wspiera rozwój psychomotoryczny, uczy kontroli ciała i orientacji w przestrzeni.
Pedagogika
Zabawy
Zabawa to kluczowy element edukacji przedszkolnej. Codzienne działania edukacyjne opieramy na twórczym wykorzystaniu prostych przedmiotów i fantazji.